This is entertainment

Läser fortfarande fanficen King of Kingz och jag lovar att jag inte överdriver när jag säger att jag nästan kissar ner mig av spänning. Sitter seriöst och hoppar upp och ner i stolen. Har bara 13 delar kvar, uhhu.. (SANDRA, den är bättre än #815!!!!!!11)
Här är en trailer för alla intresserade. (Låten är underbar) Kan verka ganska fail och så för dom som inte bryr sig, men ah. Kan inte ens beskriva hur otroligt bra den är. Blir att jag sitter och kollar igenom intervjuer med Bushido också vilket så inte är jag HAHAH

Imorgon kommer Sandra. Vi ska köpa grillchips och dipp och kolla på OC, hih : D

Önska jag hade massa pengar så jag kunde köpa kläder, skor, väskor och smycken.. Känner mig så sjukt inspirerad men har inga pengar att handla för. Kan verkligen se framför mig vad jag vill ha på mig och använda för saker.

(Tänkte göra en årsredovisning, men det är ju så jobbigt att ladda upp alla bilder..)

-


Meddelanden
Postat av: sandra

måste läsa, haha :( men jag har nåt bra att se fram emot då!!!!! IHIHI, ska bara skaffa tiden att göra det också!

2011-12-29 @ 19:46:07
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0