It's not really goodbye, after all.

Idag har vart en sån dag som har känts väldigt lång..men ändå har den gått fort. Känns som jag suttit och skrivit på mitt tal om böcker halva dagen, ändå får jag det inte längre än 2.30. Men orka, egentligen. Har vart nervös också, men har fått fina tips  och sånt från Millis (tack igen <3 (och för att du lyssnar när jag klagar) )
När jag inte längre orkade med att sitta instängd i mitt rum gick jag för att kolla på tv. Varför visar dom aldrig något bra på tv när man väl är ledig? Det är alltid bra filmer typ klockan tio på onsdagar eller nåt men aldrig på helgen. Dom visade iaf reprisen av Vampire diaries och det var bra. Kom även på förut att vi hade läxa i psykologin. Öppnade öppgiften och dod lite. Typ sjuttioelva frågor och jag fattar inte hur jag ska hinna svara på dom.
Iaf, var massa Harry Potter facebookgrupper som la upp fina bilder förut, HEH. Kollade på de vises sten förut med, ganska sött.



Och ja, det är sjukt sorgligt att sista filmen kom ut på dvd i onsdags. Efter att man sett den på bio var det liksom..okej(!?!) för man visste att det skulle släppas en till på dvd. Men nu har den kommit och nu är det slut på riktigt.

-
They say that home is where the heart is
I guess I haven't found my home
And we keep driving round in circles
Afraid to call this place our own
Länk

Meddelanden
Postat av: sandra

svar: fast nej hihih :D

2011-11-24 @ 17:47:03
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: Milla

ÄLSKAR DEN SISTA BILDEN SÅ MYCKET! (L)

Och du vet... jag finns alltid här :) <3

2011-11-25 @ 18:09:57
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Kommer ha chokladkalendrar VAJRE år tioll jag dör typ. Kan inte leva utan dem, no Christmas without my chocolate!

2011-11-29 @ 16:51:53
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0