NP svenska b

SDFGHJKLÖ;:ÄLKJHGDFSZÖ;:_LKFGDXZSFXCGHL;Ö

Nationella i svenska skriftligt på torsdag, blö.
Nationella i svenska muntligt om en vecka inför hela klassen. Läraren tyckte att jag skulle klara av inför hela klassen och inte inför en liten grupp. (Tydligen kommer jag klara av det för att jag kan tala bra och är söt, hm?)
Så ah, fail <33 Har panik typ, hatar skolan.

Annars så..älskar min mobil och längtar till jullovet men inte till studenten. Eller ah, längtar till sommaren men vet inte vad jag ska göra i framtiden och jag kan inte sluta tänka på det och stressa upp mig. Vill ha en dröm.

Meddelanden
Postat av: sandra

stress :(

2011-11-15 @ 17:03:03
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0