Don't believe their lies told from jealous eyes



Ny vecka igen. Blev överraskad av två paket inne i mitt rum när jag kom hem till pappa idag. Två böcker var det. En med en intervju med Rowling och en bok om Johnny Depp <3 FINT!
Idag kom även mitt mobilskal från Fokiwa. ÅH SÅ FINT DET ÄR! Smådör varje gång jag ser på det. Första gången de skickade det försvann det på posten i Thailand, så dom fick göra ett nytt och skicka :) Låg i världens_sötasteochfinaste liten påse, HIH!

Har sovmorgon imorgon för första lektionen är...typ inställd. Börjar 12.20-

Fem låtar som är bäst -
Framing Hanley – Built For Sin (apbra)
Innerpartysystem – Don't Stop (ASBRA)
Sum 41 – Best Of Me (hih)
Ron Pope – A Drop In The Ocean (Vampire diaries)
Black Veil Brides – Carolyn (FÖR FIN ASSÅ)
Black Veil Brides – The Mortician's Daughter (ÅH <3)

Meddelanden
Postat av: Rebecka

Svar: Det lutar väl mest åt beteendevetenskap just nu. Men det går upp och ner hela tiden :(

2012-01-24 @ 21:09:17
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0