11.12.03

HEHEHHE, smårolig. Eller asså, inte rolig, men ah..
The girl you just called a Mudblood? She spends hours practicing spells hoping people will like her.
The boy you just stupefied? His parents use the Cruciatus Curse on him regularly.
That kid you just pushed? He is trying to use the killing curse on himself.
That guy you just made fun of for crying? His mother was killed by a Death Eater.
Put this on your status for an hour if you are against bullying in the Wizarding World. You never know what it’s like until you fly a mile on their broom.
-------

Åkte till Kortedala idag och beställde detta mobilskalen från Fokiwa. Fint och så : D Har även önskat mig en BookBook för min iPhone. DÖR VAD FINT!
Iallafall, sen kom pappa och hämtade mig, men innan det följde han med mig och mamma ut med Rocky och då började han blö näsblod. UHHHH, leskigt :<<
Imorgon ska vi handla present till min morfar. Och storstäda (y)
Och nu ska jag läsa, mhee <3

Harry potter deathly hallows until the very end


Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0