Christmas -11

Älskar julen. Är tydligen den enda som gör det också. Men jag älskar allt med den. Stämningen, granen, julskinka, musiken, tomtar, pynt, ljusbrickor, filmer, släkten, maten, pepparkakor, julmust <3 Är så mysigt så jag dör typ HAHA. Älskar stressen innan med julklappar och allt vad det är. Gillar när man verkligen går in för julen och lägger ner tid på att pynta och sätta fram allt, göra egna ljusbrickor och skriksjunga med i julsånger, heh <3
Julafton firade jag hemma hos min moster och mina kusiner, juldagen var jag hos min morfar där typ hela släkten var och åt kalkon och hade julklappsjakt (traditioner <3) och idag på annandag jul var vi hos mormor. Åkte även till pappa idag. Skulle vart med honom hos min faster på julafton men pappa var sjuk :/

Tänkte skriva en lista på mina julklappar som jag fått. (Inte för att någon bryr sig egentligen men det kan vara kul att minnas och så :)) )

Sminkbox + mascara
Biobiljetter
Världens (VÄRLDENS) goaste tofflor
Två parfymer (Lancôme och Mary kay)
Duschsett från Mary kay
Nececär
Mobilskal från Fokiwa (har inte kommit än)
Rosa fårullstofflor
Pengar
Jeans från Levis (betalade bara 300 själv, mamma och min moster la till 600 som en julklapp)
Boken Jag är Ozzy
Halsband och ring
Boken Kiss me deadly
Tröja från LA ink
En BookBook till min iPhone

Från julklappsjakten fick jag:
Turkosa handukar
En sån smart tårtspade
En 3D stjärna
Två trisslotter
En skål/ljushållare (?)
Fein diskborste
Ljuscirkelgrej i metal
Osv, minns inte allt..

(Har även fått massa saker av mamma innan jul som tidiga julklappar :D )
- Bildbomb -


Julgranen


Idag hos mormor


Jul på liseberg!


Nu ska jag fortsätta läsa på en fanfic, King Of Kingz heter den. SÅÅÅÅ SJUKT BRA! Vill knappt läsa så bra det är, kissar nästan på mig.

Och jag är GLAD.

Meddelanden
Postat av: sandra

HEJ



haha, nejmen.... ja. gillar julen också, men inte lika mycket. och inte delen med släktingar (ialf inte vissa av dem). och maten är öööveeerskattaaad. och så får man dåligt samvete när man bara får massa saker. osv haha. och musiken är sämst :D

2011-12-27 @ 15:03:12
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: hur ser den ut? :D

2011-12-27 @ 17:40:26
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: EN stort linne, haha <3

2011-12-28 @ 01:06:36
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: Milla

Rockin' around the Christmas tree

At the Christmas party hop

Mistletoe hung where you can see

Every couple tries to stop.



Rockin' around the Christmas tree

Let the Christmas spirit ring

Later we'll have some pumpkin pie

And we'll do some caroling!

2011-12-30 @ 20:20:40
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0