But you also know I don’t play by the rules, especially not yours.

Har läst klart fanficen King of kingz nu.. Seriöst, hade det vart en bok skulle jag lätt kunna säga att det vart en av de bästa böckerna jag någonsin läst. Kanske till och med lika bra som Harry Potter OCH DET ÄR BRA! Jag är mållös och jag tror jag är i chock. Förväntade mig inte alls att slutet skulle bli som det blev, jag är helt chockad. Känns konstigt att det är slut nu, det var ändå 111 delar.

Nu måste jag sova (lycka till), men senare idag måste jag kolla upp fler berättelser skrivna av samma författare.


Meddelanden
Postat av: Milla

Sv; Alltså hatar när man varit uppe länge och sedan kan man inte sova ut. VAAAARFÖÖÖÖRRR??? :(

2011-12-30 @ 20:18:08
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: för att alla ska vakna D:

2011-12-31 @ 12:40:59

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0