MMXI

Hejdå MMXI

Kortfattat:
Januari
Var besatt av pirater, funderade på att tatuera in MMXI på handleden, grillade ute



Februari
Var kallt men vackert ute, praktiserade på Dedicate(kampanj för Singoalla), kebabtalrik och Vi är The Ark med Sandra, pirater igen, längtade till Thailand, besatt av Johnny Depp (köpte 21 jump street och kollade på filmer hela tiden), klippte av mitt Sonisphereband för att inte ha det i Thailand, Tokio Hotel var i Japan och jag var glad för dom (och Bill var sjukt snygg!! HAHAH)


Mars
Hittade ett troll ute (Jepson HEHE), ett år sedan Tokio Hotel i Scandinavium, lekte med 3D, The Arks best of släpptes (har för mig det var i mars..)(mina ögonbryn försvann HAHA), fusklapp på engelskaprovet och lösnaglar, fixade mer plancher till dörren, The Ark i Norrköping och Malmö. Åkte till norrköping över natten med galna stockholmare, kom fram vid fyra och fick besök av polisen, åt gifflar och frööööööös. Efteråt på max trodde jag att jag skulle dö. Har aldrig vart så rädd typ. Åkte buss till malmö och köade utanför KB och var rädd för att konserten skulle bli inställd, precis som trädgårn' blev i Göteborg dagen innan. Jepson åkte förbi och sa att den skulle bli av <3 Konserten var fin, fick en halv låtlista (och plektrum) och flera spydde. (Tjejen bredvid mig, höll på att dö. Ola också HAH), åkte till Thailand.
(Martin kastar plektrum)

April
Thailand, thailand, thailand <3 (Pattaya, Koh Chang, Koh Mak, Bangkok)

Maj

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December




- Fortsättningen kommer nästa år -




Hej MMXII

Meddelanden
Postat av: sandra

MMXII låter inte lika fint :(

2011-12-31 @ 16:21:06
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: malin

haha fint att du också la upp en bild på mbk!



svar: bodde på baiyoke suite (eller hur det nu stavas) :) Har bott där tre gånger, asbra läge och finns typ hur mycket marknadskvarter och affärer som helst precis bredvid :)



Vart bodde du när du var där? :) (och på Koh Chang, där har jag också varit :D)

2012-01-01 @ 23:17:28
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: Milla

Sv; Jag önskar jag visste men jag har ingen aning :( Du då? :)

2012-01-02 @ 15:36:22
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Imorgon :<

2012-01-10 @ 11:09:57
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0