Wanna feel alive

Äntligen klar med judendomsläxan WHEEEHAHAHHA HIHIHIHIHIHIHJIHIHJIJIJIJI (tog bara fem dagar, heh.)

Detta har vart den stressigaste veckan i hela trean. Är så sjukt trött men samtidigt glad att det är över nu. Lättnaden <3
Har gått och blivit sjuk också. (för lite sömn och för mycket stress, ja..)
Ska kanske till Liseberg senare, men får se om jag orkar. Jag känner mig jätte svag och helt darrig. Känns nästan lite som det gjorde när jag var sjuk i början av året. när jag hade feber i en vecka och satt på köksgolvet och trodde jag skulle dö :):) Så ah, inte så trevligt.

Måste tipsa om detta också, vårt företag i skolan som Heter Tore You UF. Vi säljer egenmålade tygpåsar :) http://toteyouuf.blogg.se/

En sista grej nu då, HURSNYGGÄRINTEBILLIHÅRET? Jag döööör så snyggt! och hans örhänge? NOMNOM.
http://www.youtube.com/watch?v=q7AwuI96U1I&feature=player_embedded

Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0