6 nov 11

Var i stan igår. Gick runt lite kring kungsgatan, kungsportsplatsen osv. Iag, i en gränd vid domkyrkan så hittade vi en jättemysig liten affär som sålde armband i trä. På armbanden var det skriver olika citat (fanns olika färger osv) Hittade ett med the ark (It takes a fool to remain sane) DOG. Sjukt fint också. När vi stod i kassan berättade han att dom var handgjorda i Thailand. Han sa också att alla armband med svensk text på var dom tvungna att skicka tillbaka. Dom hade trott att han skrivit fel när han skrivit ord med å ä och ö i, så dom skrev a och o istället. Tror det var fjärde gången han skickat ner armbanden nu för att få rätt text på med rätt bokstäver. Haha, varför är jag inte förvånad?

Iaf, sen gick vi vidare. Skulle egentlogen lämnat in min klocka jag fick i 18års present för att skriva några ord på baksidan, men affären var stängd. Istället fick vi in i en annan mysig affär och där hittade jag massa feina ringar (MHHM smycken <3) Hittad en ring där det stor forever på. Ganska enkel och så men andå så fin.



Efter att jag köpt den gick vi till kronhuset och åt :)

Idag är det sista lovdagen BLVBJNKMLÖ. Orkar inte med praktik en vecka till och sen svenska np på torsdagen veckan efter. Ar så trött på min skola, seriöst. Visst, trivs väl och så men bryr mig inte om den alls. Funderar på att skippa delar av studenten, känns sjukt meningslöst, haha (y)

Ska till stan imorgon med Sandra för att kolla på mobiler. (VET INTE OM JAG SKA SKAFFA EN IPHONE. GÅR JU SÖNDER SÅ FORT MAN PETAR PÅ DOM)

Btw, Black veil brides är typ...underbara? ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DOM.
Bästa låten. Kolla i HD. Dör.


Meddelanden
Postat av: sandra

fina!



och jooo, iphone!!!! såå himla ofta går dom ändå inte sönder :D linnea har haft sin i typ två år, den är inte trasig, tobias är inte trasig, känner ingen som haft en iphone som gått sönder x')

2011-11-06 @ 22:58:29
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: sandra

fina!



och jooo, iphone!!!! såå himla ofta går dom ändå inte sönder :D linnea har haft sin i typ två år, den är inte trasig, tobias är inte trasig, känner ingen som haft en iphone som gått sönder x')

2011-11-06 @ 22:59:10
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0