Give me the power to change

Har ändrat lite på bloggen (med hjälp av Sandra..fattar inte koder. TACK : D Hoppas det ser lika bra ut på PC och sånt som det gör på min Mac)
Idag (igår?) kom jag, Sandra och Elin äntligen på ett bra företag som vi ska starta på Småföretagandekursen. Kommer bli sjukt awesome och kul! Sen skulle vi egentligen ha expo på första graflektionen (hahaha, knas?) men vi satt i grafsalen och spelade facebook spel och väntade på att få veta våra apu-platser (praktik).
Efter att ha väntat i typ över en h fick vi reda på dom. Jag och Sandra ska vara på företaget Ictus som håller på med utställningar och sånt. SJUKT NÖJD. Ingen äcklig reklambyrå eller någon annan skit. Plus att det ligger i Billdal och Elin bor i  Billdal, så... hej filmkväll! Börjar på måndag kl. nio.

Är typ storm ute och bilarna på gatan gungar av vinden. (En mening jag aldrig skrivitförut, HAHA)
Skulle egentligen ha Misfits-maraton med chips och dipp i morgon med Sandra men hon fick reda på att hon ska jobba. (Vuxen, huhu :R )
Är sjukt förvirrad inför framtiden och vet inte vad jag vill. Vet ingenting och har ingen dröm.

Juste, fixade lite tavlor till mitt rum förut förut.
-
FUUUUU skulle ladda upp bilder och visa men kameran ligger i storarummet. Korv.

Ska lägga mig och läsa The Awakening nu. Men måste harvesta på farmville först. MMHM, beroendeframkallande <333

(Snacka om att jag hoppar mellan saker att skriva. Praktik - Storm - vuxen - klaga)

Meddelanden
Postat av: sandra

men headern, FIIIIIIN :D

2011-10-08 @ 09:14:51
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/
Postat av: Milla

Hahahaha, bloggar är så till för att bara babbla en massa skit som man bara vill ha ur sig, men som inte är ett dugg viktigt för framtida forskningar... eller vänta, det kanske är viktigt för framtida forskningar om hur människan var på 2000-talet? Betyder det att vi måste börja bry oss om vad vi skriver nu, så framtidsfolket inte ba "Wow... ytliga knasfånar."? :O

2011-10-08 @ 21:00:05
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0