Villa Thalassa - helgen vecka 48

Filmen Villa Thalassa - helgen vecka 48 hade premiär på Göteborgs international film festival idag på Biopalatset. Gick dit med Sandra och Rebecka. ÅH, det var så kul! Visste inte om Jepson skulle vara där eller i Malmö. Men han borde ju inte missa sin allra första filmpremiär! Blev så sjukt glad när jag såg någon stå utanför Biopalatset med en rosa hatt, och sedan när jag såg att det var Jepson!
Var lite pinsamt, vi gick in efter honom genom dörrarna och varken Sandra eller Rebecka märkte att det var han först. Vi velade runt lite innan vi fick reda på att vi skulle upp till övervåningen (där Jepson stod med kameramannen) Vi gick upp och velade. Gick förbi Jepson och han stannar oss och säger typ "Men heeej!" Och så kramade han oss och kameramannen trycker upp kameran i våra ansikten, haha <3 Vi stod och pratade lite och han sa att det var kul att vi kom och stöttade honom. 
Vi gick vidare, visade biljetterna och gick till toaletterna. Stod och skrattade och sa hur galet allt var! Sen när vi skulle gå in i salen hamnade vi bakom Jepson igen (såklart!!) Han gick där och flinade, hahah! Jag sa något, typ "jag har aldrig vart i denna salen förut.) och sandra sa något som "inte jag heller tror jag". Sen vänder sig Jepson om och säger typ "Inte jag heller!!" Vi bestämde oss för att sitta långt ifrån honom men salen var nästan helt full och vi hamnade såklart precis bakom. Lite kul ändå haha! Kameramannen filmade hela tiden. Vi dog när han vände sig om och filmar upp i våra näsor. Försökte att inte dö av skratt!
Filmen var mycket bätre än vad jag förväntade mig. I början var jag lite tveksam, men ändrade mig. Den kändes sådär mysig och så. Kunde inte sluta le! Jepson var faktiskt en bra skådespelare (eller ah, han var väl kanske mest sig själv)
Skrattade flera gånger men minns inte riktigt åt vad.. Kanske åt alla pinsamma karaktärer som var med, HAHAH.
Efteråt pratade vi lite igen. Berättade vart vi bodde och han typ "Ja, juste!"......fast vi har aldrig sagt till Jepson vart vi bor innan. Men det var kul! Blev så glad att han verkade så glad över att se oss där!
Hälften av alla som var i biografen var typ med i filmen. Så vart man än kollade så såg man skådespelarna, hahaha!

Efter att vi gått därifrån åt vi och sen köpte vi choklad med marianne och gick till centralen.
Sjukt underbar dag! Tack Rebecka och Sandra, heh!
~

Malmö, KB mars 2011


Liseberg, augusti 2011


Sista, september 2011



Åh, verklar som ett besatt_fan98 typ. Men jag är så GLAD så jag skiter i det!

Meddelanden
Postat av: Rebecka

Det var kul! "Haha för på Tivoli har man ju varit några gånger..........." "...ja hehe".



Eller när Jepson ba "Mer ljus!!!" och kameramannen tände värsta lampan. Liksom vafan?



Men det var fint <3

2012-01-28 @ 21:11:17
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅH <3

2012-01-29 @ 22:56:43
URL: http://burnwhatwewere.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0